TONALE E RE ALFA ROMEO: FILLON LA METAMORFOSI
Alfa Romeo prezanton Tonale të re, fillimi i një metamorfoze të markës. Me Tonale, Alfa Romeo i mbetet besnike ADN-së së saj të sportit fisnik italian që nga viti 1910, por gjithashtu evoluon rrënjësisht drejt së ardhmes, duke parë përpara një epoke të re të zhvillimit dhe elektrifikimit.
Tonale e re tregon një dizajn të veçantë, sensual dhe largpamës.
Përsëritja e disa veçorive stilistike e dallon në mënyrë të pagabueshme si një Alfa Romeo: rrotat me 5 vrima të "formës së telefonit", grupi në panelin e instrumenteve "teleskopike", timoni sportiv me 3 fole, dritat e pasme me kthesa sinusale me fenerët e ri 3+X si dhe pamja sensuale e SZ Zagato ose automjetit konceptual Proteo.
Brendësia, e frymëzuar nga historia e Garave të Alfa Romeos është e fokusuar tek shoferi, me akses të lehtë në të gjitha kontrollet.
Zgjidhjet teknike unike dhe ekskluzive janë krijuar nga Alfa Romeo për të përmirësuar ADN-në e saj nëpërmjet elektrifikimit. Paradigma e Alfa Romeos është e qartë: elektrifikimi i shërben Markës dhe ADN-së së saj, me misionin e rishpikjes së sportit për shekullin e 21-të. Ofrohen dy nivele elektrifikimi: një Hybrid dhe Plug-in Hybrid Q4, i zhvilluar nga Alfa Romeo për të garantuar performancën më të mirë.
Versioni Hybrid, do të ofrojë një përvojë vërtet unike drejtimi me motorin e ri 48 volt Hybrid VGT (Variable-Geometry Turbo), projektuar posaçërisht për Alfa Romeo, i cili mund të lëvizë rrotat edhe kur motori me djegie të brendshme është i fikur.
Nga ana tjetër, versioni Plug-in Hybrid Q4 me 275 kuaj fuqi me lëvizje me të gjitha rrotat do të jetë versioni më i fuqishëm dhe më efikas në linjë, dhe më i miri në klasë, me një distancë të pritshme në modalitetin elektrik deri në 80 km në ciklin urban.
Dinamika e drejtimit është një tjetër element i çdo Alfa Romeo të vërtetë dhe përmbush pritshmëritë në Tonale. Një shpërndarje perfekte e peshës garanton trajtim të përkryer. Drejtimi i tij është më i drejtpërdrejtë në segmentin (13.6) dhe është i vetmi automjet në klasën e saj që miraton Sistemin e Integruar të Frenimit, një sistem frenimi me tel që garanton reagim të menjëhershëm dhe menaxhon frenimin rigjenerues. Është gjithashtu unik për përfshirjen e sistemit të frenimit me kalibra fikse me 4 piston nga Brembo. Ai përmban gjithashtu pezullimin e pavarur MacPherson me teknologjinë Frequency Selective Damping (FSD) dhe "Alfa Active Suspension" elektronik, lëvizje me të gjitha rrotat hibride Alfa Romeo Q4 që ofron manovrim dhe siguri të pashembullt, dhe diferencial vetëbllokues elektronik Alfa Romeo, për tërheqje maksimale.
Gjithashtu, softueri dhe lidhja kanë për qëllim të përmirësojnë përvojën e shoferit, i cili është dhe mbetet në fokus. Si standard, tonale vjen me një sistem infotainment të integruar dhe të ri, me një sistem operativ të personalizueshëm Android dhe lidhje 4G me njësi të lartë të ndërfaqes. Në total 22,5”, dy ekranet e mëdhenj Full TFT janë më të mirët.
Tonale debuton, me një teknologji ekskluzive në botë Non-Fungible Token (NFT), një risi e vërtetë në sektorin e automobilave. Certifikata dixhitale NFT bazohet në teknologjinë "blockchain card", një rekord i pandryshueshëm i fazave kryesore në jetën e çdo automjeti individual. Me pëlqimin e klientit, NFT do të regjistrojë të dhënat e automjetit, si garanci se është mirëmbajtur siç duhet, me një ndikim pozitiv në vlerën e saj të mbetur.
Një tjetër risi e Alfa Romeo Tonale janë veçoritë e integruara të asistentit zanor të Amazon Alexa: kërkoni për pika të interesit, shtoni produkte në listën tuaj të blerjeve ose kontrolloni sistemin tuaj domotik, të gjitha duke qëndruar të fokusuar në rrugë. Por mund të merrni gjithashtu përditësime të vazhdueshme për statusin e automjetit nga pajisja juaj Alexa në shtëpi ose të zbuloni nivelin e karikimit dhe/ose karburantin, të gjeni vendndodhjen më të fundit të makinës suaj, të dërgoni komanda për kyçjen dhe zhbllokimin në distancë dhe shumë më tepër.
Në bordin e Tonale, teknologjia është gjithashtu në shërbim të sigurisë dhe komoditetit: ofrohet drejtimi autonom i nivelit 2, me sisteme të reja të ndihmës së avancuar të shoferit (ADAS). Të gjitha sistemet funksionojnë pa ndërhyrë në përvojën e shoferit, ku kontrolli dhe emocionet e drejtimit mbeten të paprekura.